pátek 8. června 2012

Zrovna jsem to zjistila!

Novinář ze mě jistě nebude...

Tak se pár měsíců odhodlávám sepsat další zápisek – ono to totiž není jen tak jednoduché, navázat po delší době, že ano.

Nenásilně a volně...

Hlavně, vyhnout se tomu obligátnímu výkřiku: „Fakt nestíhám, a tak to tady aspoň napíšu, aby se blog nezrušil.“ (Ten se mi vážně nikdy nelíbil.)

A tak občas dumám, který starší textík ze šuplíku nějak opráším – a každým tím dumáním to víc a víc odkládám. Chybí energie, elán, nálada. Sic pošmourno nerada, snáší se kolem.

I když, přece jen, jak to slunce vykoukne, je trochu veseleji a věty se v hlavě zase začínají míhat. Byť zatím jen šmouhatě. Tak aspoň na to bloguje zas jen nakouknu.

A – šok! Vzhledem k názvům několika posledních příspěvků si toho už asi fakt nejde nevšimnout.

 

KONČÍ?!

Co-o?!!

 

Ač jsem ještě nedávno pochybovala, zda se mi podaří blog rozhýbat a ještě něco sepsat – jsem z toho úplně sejmutá. Sakra!!!!!

No, nebudu zapírat, sedím u počítače a tečou mi slzy (což snad přejde brzy, neb se takto fakt blbě píše).

Měla jsem to tady opravdu hodně ráda a spousta z vás mi byla velice blízká (byť fyzicky vzdálená) – jmenovitě vypisovat nebudu (abych náhodou někoho nechtě nepřeskočila), ale Ti, kterých se to týká, jistě ví.

Bohužel, se svým „vztahem“ k technice a počítačům vůbec si nedělám moc velké iluze, že blog nějak zarchivuji, přesunu či dokonce rozhýbu...

 

Je mi to líto. Moc.

Ale nejvíc mě mrzí, že nejspíš hodně blogů popřesouvaných a nově zřízených třeba nenajdu. Doposud jsem šla vždy najisto. Jak to bude teď? Nevím. (zatím)

 

Tak snad jen – moc děkuji za návštěvy všem, kteří zde občas nakukovali, a snad se mi v těch internetových vodách podaří najít vás, ke kterým jsem nakukovala já. (odkazy na nové umístění blogů vřele uvítám)

nominek

16 komentářů:

  1. Nominku řada nových adres blogů je na:
    https://docs.google.com...WHc#gid=0
    Já sám zatím nevím, jestli budu pokračovat, viz můj příspěvek z 1.6. Ahoj.

    OdpovědětVymazat
  2. Nomi,safra,sakra. Zapeklitá situace.
    www.vekr.blogspot.com
    Jeden sotva stíhá psaní a ještě se má do toho virtuálně stěhovat. To už snad raději vyhořet. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nominku, díky Ti za spoustu příjemného čtení, občasnou zajímavou inspiraci a tak vůbec za to, že píšeš :-)
    Hodláš někde se psaním pokračovat? Ráda bych Tě četla dál.
    Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. [1] Mod., a na tom blokuje se dá pokračovat? Já to pochopila (teda během té chvilky, co jsem zatím stihla pátrat), že to je jen záloha. Pletu se?

    OdpovědětVymazat
  5. [2] Jirko, děkuji za odkaz :-)

    Taky zatím nevím, tady to bylo takové \"domácké\" - a teď koukám, část se rozprskla na blokuje, část na blogspot a část na worldpress... chjo...

    OdpovědětVymazat
  6. [3] Evi, fakt to stojí za prd, kruciš!

    Díky za odkaz :-)

    A vyhořet - to taky raději nééé, tak jsem se nějak cítila posledních pár měsíců a není to nic moc. To radši zkusím zazápasit s tím přesunem blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. [4] Haplo, děkuji :-)
    Jestli to psaní a přesun nějak zvládnu, dám sem vědět :-)
    A Ty? Jestli budeš pokračovat - přidej mi sem odkaz, ano? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. No já na blokuje pokračuji s plnou zálohou prakticky beze změn, až na drobnou změnu vzhledu šablony:o)

    OdpovědětVymazat
  9. Dobře, děkuji :-)
    Já patřím k táboru blogspotu, teď sídlím na adrese http://haplaaspol.blogspot.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  10. [10] Haplo, díky za odkaz a držím palce, ať se Ti tam dobře píše :-)

    OdpovědětVymazat
  11. [9] Mod., já jsem zatím ve fázi, že se mi o přesunu blogu zdají těžké sny (ve kterých to samozřejmě nejde a nejde) - dnes už to nevytrhnu, ale mám aspoň ujasněno, kde se upíchnu a od zítřka (snad) na tom začnu pracovat :-)

    OdpovědětVymazat
  12. [11] Ahoj přítelko :-) - pokusím se, podaří-li se mi to lépe, než poslední dvě noci ve snu...
    A co Ty? Taky bych nerada ztratila kontakt (byť jsem poslední dobou byla odpadlík, co ani nekomentoval, když už jednou za čas se tady dokulil) :-)

    OdpovědětVymazat
  13. alebo na blog.cz
    dám vedieť do konca mesiaca a aj na facebooku.

    OdpovědětVymazat
  14. [15] Ahoj Hastone, díky za odkaz :-)
    A jak jsi na tom blogspotu spokojený? Mi to všechno /po prozatímním rychlém rozkoukávání se/ připadá tak děsně obří a neosobní... :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.