středa 29. září 2010

Vší silou

Schválně, jestli se taky přidáte... 

Říká se, že když svrbí levá dlaň, člověk dostane peníze (i když to snad možná je teď už vědecky dokázáno naopak).

 

Když jednoho svrbí drobná místa na různých  částech těla, může to znamenat, že se u něj domestikoval okřídlený krvežíznivý tvor. Drákulu nemyslím.

  

Když vás svrbí hlava, může se stát, že jste někde během dne narazili na zmínku o vších.

 

Když vás najednou svrbí úplně celé tělo, může to například znamenat, že jste zmínku „o vších ve škole" před chvilkou přečetli v poznámkovém slovníčku vašeho syna...

 

 

 

Tak co, je to nakažlivé? Kdo z vás se při čtení článku aspoň jednou podrbal? :-)

 

13 komentářů:

  1. bobnout. Teď to po mně chtěl antispam, prej: BOBNI ;o)))

    OdpovědětVymazat
  2. jak malé kšandy, co za breberky Vám infiltrovalo domácnost, že mě ani jednou nezasvrbělo. To je smutný teda, aspoň ta peněžní ruka mohla, malinko... ;oú

    OdpovědětVymazat
  3. Já se drbal už před článkem, počítá se to?

    Připomnělas mi Švejka a básničku o všivákovi, a tím i http://cs.wikipedia.org...tu.C5.99e

    OdpovědětVymazat
  4. Oby, tak BOBNI je jednoznačná narážka na letošní počasí - tj. že brzo napadne sníh a můžeš vyrazit na boby...

    Jinak nestraš, zatím se krom těch nedávných komárů neinfiltrovalo nic. DOUFÁM!!! Ono to v těch školkách a školách je každý rok a zatím naštěstí odoláváme!

    OdpovědětVymazat
  5. [3] Henry, tak jsem udělala zásadní chybu - do vyhledávače jsem si zadala tu báseň o vších - a našla jsem ji jako bonus na stránce o parazitech...
    Jak už dnes nebudu psát - tak je to jasné, drbu se jak o život :-)))

    No jo, uznávám, to byl beztak nějaký telepatický přenos :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je jako s tím sovětským zoologem v pražské zoo...
    - Tady máme nosorožce.
    - U nas bolšije.
    - Tady máme africké slony.
    - U nas bolšije.
    Průvodce, naštvaný, ukazuje na výběh obřích želv - Tady máme filcky.
    - Hm... u nas nět tak bolšije, no u nas mnogo jich.

    OdpovědětVymazat
  7. [4] L., tak TOHLE mě naštěstí fakt nesvrbí :-)))

    Zatím jsem skončila tady: http://www.youtube.com...re=related - hm, a tak se asi dnes zas zaseknu na youtube

    OdpovědětVymazat
  8. Dnes je opravdu telepatický den, protože od Izera je [7]. Omlouvám se za hrubozrnější komentář, ale viz. můj dnešní článek, nějak jsem dnes zase zabrousil do beatnického modu.

    OdpovědětVymazat
  9. [7] :-)) Ten neznám. Vtipy čtu moc ráda...
    Nedávno mě pobavil jeden u Hastona v komentech: \"mýliť sa je ľudské, povedal ježko, keď zliezol z kartáča...\"

    OdpovědětVymazat
  10. Oby, já bych si \"bobni\" vyložila jako pokyn udělat bobek! Ten bych tak ráda splnila!!! :o)))

    nominku, já se nedrbala, ale je to svinstvo! To nezávidim :o((

    OdpovědětVymazat
  11. výklad tajemného antispamu - tak to mám splníno! Přeju, ať se Ti taky zadaří. ;o)))

    OdpovědětVymazat
  12. Holky, tak u nás to převelice snaživě plní ta morčata. Velkovýrobna bobků - jejich hobby :-)


    jarmilko, no tak pevně doufám, že nás to tak jako doposud mine, ale jen ta představa - brrr :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.