pondělí 10. května 2010

Je to holt pokušení

U prvních pěti jsem odolala. Ale... 

...pak se to zas zvrtlo. Předsevzetí šlo k šípku a já ho opět utrhla. Čtyřlístek.

Už jsem si x-krát dala závazek, že je rvát nebudu, ať mají radost i další hledačky. No, a předsevzetí jsou samozřejmě od toho, aby se porušovala...

Jak se prostě do toho jednou člověk namočí, tak už v tom jede. Už ani nevím, kdy přesně to začalo, zato si přesně pamatuji ty cesty domů ze školy, kdy každá travnatá plocha byla vzata útokem a hořčičné skleničky doma pak praskaly ve švech pod náporem čtyř, pěti i šestilístků.

  

Asi je to dědičné. Minulý týden, když byl Tomík u babi, hrdě mi do telefonu hlásil, že našel čtyřlístek! A projevil se jako podstatně větší praktik než jeho matka, která se vzmůže maximálně na miničláneček.

Ihned po nálezu nebyl líný chytit to štěstí za pačesy: „Babi, mám deset korun, přidáš mi šest?" a šel si vsadit sportku. Už má i rozmyšlené, co s výhrou - babička nafasuje milión na novou kuchyň (do panelákového bytu - nejspíš bude ze zlata), my dostaneme tři milióny na domek a milión na pozemek - no, a za ten zbytek? Za ten si koupí velký diamant. Oooohromný!!! (pochopil, že když mu Ježour před lety nepřinesl diamantovou kočku, je třeba to vzít do rukou vlastních)

  

Takže, když už jsem neodolala a tu jetelinu opět domů dosmýčila...

A že je ta druhá květnová neděle...

Svátek je svátek, že...

  

ctyrlistek.jpg

 

Tak teda hooodně štěstí nám všem - matkám!

 

-----

PS: To vlevo je pětilístek, heč

22 komentářů:

  1. Představ si, že jsm nikdy žádný čtyřlístek nenašla, a že jsem se už něco nahledala!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. nevzpomínám si,že bych kdy nějaký našla. Ale za přání dík, vždycky se hodí mít štěstí ...

    OdpovědětVymazat
  3. zrovna včera při procházce jsem po nějakém čtyřlístku pátrala a nic!!!
    Někdo štěstí má a někdo holt ne :o)))

    OdpovědětVymazat
  4. Jó, Nomi, kdo umí ten umí. Seš dobrá hledačka! A Sportu sis vsadila? ;o)))

    OdpovědětVymazat
  5. [1] Mod., minimálně včera jsi našla tady ten u mě :-)

    Ale manžel vždycky tvrdí totéž ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. [2] NULI, rádo se stalo. Tím čtyčlístkem se určitě nic nepokazí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. [3] jarmilko, jsou místa, kde prostě nerostou... Tam nenajdeš nic ani rentgenem :-)
    Na jiné trase se určitě poštěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  8. [4] Oby, ale zas neumím hledat hřiby - tak z praktického hlediska na tom zas tak dobře nejsem :-))
    A nevsadila - měla jsem štěstí a těch šestnáct kaček ušetřila ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. hezký :-) taky trhám a pak lisuju v knížkách. Cíleně nehledám, to mi nejde, ale jdu okolo trávníků a čtyřlístek mě většinou praští do oka :-)

    OdpovědětVymazat
  10. [9] přítelko, cíleně to snad ani nikdy nejde. Prostě člověk jde, koukne dolů a bác ho :-) Včera jsem jen tak šla s Lucindou na procházku a ty čtyřlístky prostě byly skoro všude kolem chodníku... :-)
    Taky v některé knížce lisuju, jen si nemůžu vzpomenout ve které :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Už si ani nepamatuju, kdy jsem hledala naposledy... V dospělosti už mě to asi nedrží:-(

    OdpovědětVymazat
  12. nominku já je dávám do knížek z knihovny a pak tiše doufám, že třeba někoho potěší :-)

    OdpovědětVymazat
  13. MOhu jen závidět. poslední čtyřlístek jsem našel ještě před pubertou...

    OdpovědětVymazat
  14. [11] Třeba to chodí periodicky :-) Počkej až budeš jednou tlačit kočár a bloumat a bloumat... :-)

    OdpovědětVymazat
  15. [12] Jé, přítelko, to je moc milé. Bezva nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  16. [12] Lorandele, že bys během puberty vyrostl až do takových závratných výšin - a na jetelinu pak nedohlédl? :-))

    OdpovědětVymazat
  17. [12] To je krásný nápad. Známý sbírá věci, které lidé v knihách zapomněli. Já mám štěstí na jízdenky, on zase našel rybí kostru.

    Nomi, víš, že cíleně se hledat dá? Je to něco jako rychločtení - musí se koukat na pole jako na strukturu, a o čtyřlístek pak zadrhneš, protože je z normy. Ale to by mě nebavilo.

    OdpovědětVymazat
  18. [8] Nomi, ani já ne. Na hledání hřibů je machr moje ségra. Ty jo, když si tak pomyslím, co jsem už nevsázením do loterie ušetřila prachů. Jenže kde teda jsou? ;o)))

    [17] No Henry, to sou prasata, teda. Dát do knihy z knihovny rybí kostru! ;o)))

    Tak já najdu čtyřlístky jedině cíleným hledáním. Do okna mě zatím ještě žádnej nepraštil.

    OdpovědětVymazat
  19. [17] No, Henry, musím říct, že rybí kostru v knížce nějak nebere ani má (občas až dost bohatá) představivost :o)

    Fujtajbl, cílené hledání čtyřlístků. To maximálně z nudy na dětském hřišti. Ohromně mě těší hledat tak, že jdeš - najednou si řekneš \"Podívám se dolů, jestli tam není čtyřlístek.\" - podíváš se a on tam zrovna vykoukne. Tohle tomu dává takové to správné kouzlo... :-)

    OdpovědětVymazat
  20. [18] Oby, já bych je teoreticky i našla - jen by tam o pár hodin dřív nesměli terén pročistit vášniví houbaři (to jako lidi, kterým není zatěžko si kvůli tomuto přivstat, brrr)... :-))

    OdpovědětVymazat
  21. Lidi, co to do těch knížek rvete? trávu, kosti...hmmm....

    OdpovědětVymazat
  22. [21] No, Pet, myslím že přímo \"trávu\" tam rve málokdo :-))
    Ale co se tu člověk v komentech všechno nedoví, že? ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.