pondělí 30. listopadu 2009

Trocha sportu u monitoru

aneb Taky jste rády skákaly přes švihadlo?

   

Já děsně.

S holkami. Venku, před barákem...

  

I když uznávám, sestavu jsme měly o krapet jednodušší...

  

Kuk sem: Jen si tak trochu skáknout přes švihadlo...

 

  

Dost dobré, co?

  

20 komentářů:

  1. 1) Squire, co vajíčko, ale ty stojky, hvězdy a přemety mi nikdy moc nešly. ;o)))

    Nomi, pěkné (postavy ty holky mají). Myslíš, že ještě není pozdě se do toho skákání znovu pustit? Možná, že trochu zhubneme, pokud nás dříve neklepne z celkového přetížení organismu. ;o)))

    OdpovědětVymazat
  2. A to já občas ještě švihadlo vytáhnu a skočím si :-) alejako malá jsem skákala gumu, docela bych si skočila i teď

    OdpovědětVymazat
  3. O švihadlo jsem se vždycky přerážela, ale k smrti jsem milovala skákat gumu :-) Teď už bych to asi nedala kvůli bolavým kolenům, ale když si na to vzpomenu, láká to velice. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. 1) squire, tak vajíčko (tuším jedničky) mi eeda šly. Pravda, né pokaždé, ale o to větší radost pak člověk měl :-)

    OdpovědětVymazat
  5. 2) Oby, taky nejsem zrovna přemetový typ. Ony občas stačí ty kotrmelce v životě, nač se ztrhávat samovolně, že :-)

    Ale jinak vím přesně, koho by kleplo, kdybych doma začala skákat přes švihadlo - sousedy pod námi. To jim udělat nemůžu, už tak, že je obšťastňují naše ratolesti :-)
    Mají štěstí, že ty panelákové byty na to nejsou až tak rozměrově uzpůsobeny...

    OdpovědětVymazat
  6. 3) U nás asi dostane švihadlo Tomík od Mikuláše, tak si ho možná zkusím aspoň vzít do ruky...
    Ale je to fakt, guma byla nepřekonatelná. My měli před domem docela slušný babinec ve stejném věku, takže se skákalo jak o život. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. 8) Maire, to byly časy, co?
    Já bych to teď nedala asi kvůli trošku těžšímu ehm... zadnímu těžišti - a taky skleróze. Už si nepamatuju, jak to vůbec bylo, krom toho, že se to neustále zvyšlovalo... Skleróza je sviňa :-/

    OdpovědětVymazat
  8. Nedivím se, že je obecenstvo tak bouřlivě povzbuzuje. Už si ani nevzpomínám, kdy jsem naposledy skákal přes švihadlo - to už je pátků...

    OdpovědětVymazat
  9. 9) Jirko, no mi úplně spadla čelist, jak jsem to viděla :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Gumáááá, pojďme si zaskákat! To bývalo bezvadný!

    OdpovědětVymazat
  11. No já se bojím přiznat, že jsem kdy skákal, když jsem viděl tohle, to moje se snad nedalo nazvat skákání, jako holkám poklona

    OdpovědětVymazat
  12. Šikovná děvčata, jen co je pravda :-)
    Nojo, guma - blbý bylo když jí držely holky, který byly vyšší než já - to už se pak blbě dávaly desítky.. takže vlastně vždycky :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle NEE,svihadlo me nebavilo :)).Ale umela jsem jako edinna holka ve tride splhat po lane a na tyci jsem byla nejrychlejsi.

    OdpovědětVymazat
  14. 11) Wien, bývaly. Kde je jim sakra konec? :-)))

    OdpovědětVymazat
  15. 12) Medvídku, souhlas, holkám poklona. Ale ke svému skákání se teda i tak hrdě hlásím :-)

    OdpovědětVymazat
  16. 13) Ajchlinko, tak takový problém jsem naštěstí nemívala - byla jsem vždycky nejvyšší :-)

    14) Cheo, tak to šplhání zas pro změnu moje parketa nebyla :-)
    Ale vzpomínám si, že u nás na šplhy byly absolutně nejrychlejší dva bráchové - měli tatínka pohasiče a u tyče si zřejmě často hrávali... :-)

    OdpovědětVymazat
  17. ad 17) pohasič = původně požárník přepsaný na hasice

    OdpovědětVymazat
  18. Když jsem bylo dítě, skákalo jsem rádo. Teď už moc ne.. :D
    (maximálně na pivo) ;)

    OdpovědětVymazat
  19. 19) Ahoj divnej brouku!
    To jsi nedopadlo úplně nejhůře :-)

    To třeba já skáču tak akorát od plotny k pračce apod... Je zvláštní, že tento druh skákacího sportu mě též radostí už tak nějak nenaplňuje... (fakt nechápu :-D)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.