pátek 16. října 2009

Jsem úplně mokrá...

Udělej s tím něco! 

Taky máte občas po ruce snář nebo si jen tak sny vykládáte sami podle sebe?

Přiznám se, že já občas jo.

   

   

A dneska ráno se mi zdálo, jak se nám postupně, nenápadně, ale zato o to intenzivněji ucpal odpad. Nejdřív na záchodě, pak ve vaně, umyvadle a nakonec i ve dřezu. Spoušti neubývalo, i když jsem duchaplně zastavila přívod vody...

Spíš jí bylo tak nějak více a více. Upřímně jsem litovala sousedy pod námi. Ale čím usilovněji jsem se tu potopu snažila vytřít, vysát, prostě nějak zlikvidovat, tím  spíše jí přibývalo a přibývalo...

Tak nezbylo, než čekat na zásahovou službu. I když mi fakt nebylo jasné, co si s takovou hrůzou počnou...

  

Než stihli přijet, vzbudilo mě klasické „Mamííí, mlíííííkoooo!!!"

  

   

A jak tak po ránu chci udělat rodince ovocnou šťávu, otevřu lednici a tam - docela solidní kaluž...

   

Tak jsem pro ten snář už ani nešla...

I když až dodnes jsem netušila, že máme doma lednici x-té generace s telepatickými schopnostmi...

  

   

Nevím, jak nakonec dopadla zásahová četa snových vodařů, ale já se v realitě s tou chladničkou porvala docela srdnatě...

Myslím, že mi nějakou dobu do snů nepoleze...

 

8 komentářů:

  1. i když svérázně upravená podvědomím. Skutečnost, kterou předvídal jsi bezpečně zvládla a to je důležité. Také jsem před delším časem psal o snech, podívej se na http://jirik.bloguje.cz/382781 .

    OdpovědětVymazat
  2. Boze! Me se zdalo o mym znamym (chichichi ,celkem peknym chlapkovi) co je policajt a studuje v PLZNI!!!!
    A ja mu v tom snu rikam\" SES BLBEJ,PUJDES DELAT POLICAJTA\"
    Ehm,pritom on zase tak blbej nebude :oD

    OdpovědětVymazat
  3. Jak jsem četla o tom záchodu hned na začátku, vzpomněla jsem si okamžitě na problémy s tim našim hajzlíkem... Ještě že u tebe to nakonec vyústilo \"jen\" v problém s ledničkou :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1) Jé, Jirko, já doufám, že ostatní sny předtuchy nebudou. Mívám je občas dost bojové a akční :-))

    2) Cheo, no tak policajt studující v Plzni rozhodně blbý být nemůže :-)))
    Já už měla i erotický sen o Schwarzeneggerovi (a to se mi přitom kdysi víc líbil Rambouš)... :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. 3) ještěrko, jak jsem to nedávno četla, opravdu jsem vám to nezáviděla...
    Beztak se to v tom snu taky promítlo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se na dnešek zdálo, že \"lítám\" jako ti čínaní v těch bojových filmech, jak jsou schopný se odrazit od stébla trávy nebo vody a fíííííí ... bylo to strašně živý a bylo to strašně fajn.
    Jinak sny jako předtuchy taky občas mívam. Máš štěstí, že to odnesla jen lednička a né celý dům.

    OdpovědětVymazat
  7. ...a začínalo to tak eroticky...:-)

    OdpovědětVymazat
  8. 6) Medvídku, zrovna včera si manžel nějaký takový film pouštěl. Vypadá to fakt dobře - musel to být příjemný sen!

    7) Jo, hastone. Hrůza se mnou co? Když už tu konečně nejsou v textu děti, tak nakonec samá práce... :-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.