pondělí 15. června 2009

Chtěla bych přístroj na zaznamenávání myšlenek...

 

Automaticky a bez práce...

Ale nemám ho...

 

Tak bych řekla, že píšu už spoustu let. Velice plodně...

Ale jen v duchu.

Nejlíp večer, před spaním.

Abych to do rána vše lépe zapomněla...

Občas mám tendenci se lehce polepšit - a popadnu nějaký papírek...

Abych ho lépe ztratila...

Když se mi podaří ho neztratit, nemůžu to po sobě přečíst...

Tolik kilometrů zapomenutých povídek, vzpomínek, glos, zápisků a já nevím čeho všeho ještě...

Co s tím?

No, mám doma počítač, že...

Možná  by bylo lepší, kdyby mě tahle skvělá myšlenka napadla o pár let dřív, ale i to se počítá...

Budu psát do počítače...

Ale jsem líná... Potřebuji nad sebou nějaký ten, nooo bič.

Tak nebudu psát jako jen pro sebe, třeba mě to donutí hýbnout zadkem...

Pustím se do blogování!!!

Uspokojena tím relativně jednoduchým řešením si jdu lehnout a před usnutím si zas...

v duchu něco napíšu...

Dobrou noc!

8 komentářů:

  1. Tady je Bič. Se neboj, nezbičovaná nezůstaneš! :-))) (No co si ty lidi pomyslej, že? :-))

    OdpovědětVymazat
  2. bojím, bojím... (hrůzou se klepající smajlík)

    OdpovědětVymazat
  3. takový přístroj má jméno diktafon...
    kdysi jsem používal v noci, abych nezapomněl do rána...

    OdpovědětVymazat
  4. hastone,
    určitě ale vedle sebe nemáš manžela, který je vzteklý jak divoký pes Dingo, kdykoli se v okolí jen něco šustne. Diktafon by mi vydržel, tipuju, asi tááák minutku, možná minutu a půl...
    Mi by vyhovovalo spíš něco na principu telepatického přenosu... :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. ... používám bloček a tužku ...
    ... již léta je mám na nočním stolku ...
    ... ač fanda výpočetní techniky, tvrdím, nejlepší paměťové médium je furt tužka a papír ,-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gombo, taky jsem nad tím přemýšlela, ale potmě škrábu jak 3 kocuři a lampička by měla životnost diktafonu...
    Ať na to koukám, jak na to koukám, ten telepatický přenos by byl ideální... :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vydedukoval jsem že jsi ženská, ta si poradí vždy, neboť, jestli někdo sní a nepíše, jsou to chlapi, protože po noci s miláčkem na vše zapomenou.
    Tak se snažíme Vás uspokojit.
    ---(:-§o))) ,.DL.

    OdpovědětVymazat
  8. U nás to máme asi opačně, manžel \"řeže dříví\" a já si sním...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.